RSS

2NE1 BOM,DARA,CL WITH UNIFORM

교복 봄~~ ㅋㅋ열심히 촬영중~~(((o(*゚▽゚*)o)))
“Seragam Bom~~ ke ke bekerja keras untuk syuting~~ (((o(*゚▽゚*)o)) ==>> Me2Day Bom

Dara me2day update: 옛날 옛적 합정동에 놀자 고등학교가 있었다!!! 평화롭던 어느날.. 놀자고등학교에 나타난 전학생이 있었으니~ 바로바로!!! 이채린 학생!!! 빠밤!!! 채린이는 매력이 철철 넘치고 공부도 잘하는 엄친딸이었던것이다!!! 그런 그녀를 시기한 학생이 있었으니..두둥 ㅋㅋㅋ

Once upon a time, in Hapjeongdong, there was Nolja High Schooll!!! It was a peaceful day... Then a transfer student appeared to Nolja High School~ Suddenly!!! Student Lee Chaerin!!! Ppabam!!! Lee Chaerin is a very charming "it girl" who also overflows with intelligence (T/N: 엄친딸 literally means "daughter of my mother's friend," which is slang for a girl who is perfect at everything.")!!! And because of this, the other students became jealous... Dudung Ke ke ke
Dara me2day update: 인기짱 채린을 시기한 자칭 학교짱 달옹!!!ㅋㅋㅋ채린에게 빙을 뜯으려한다!!! “야! 너 오백원 내놔!!!ㅡㅡ+” 하지만… 하지만… 아동케~! 하는 채린…ㅠ.ㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Jealous of famous Chaerin, Darong who calls herself number one in the school!!! Tries to take away Chaerin's money!!! "Ya! You, give me five hundred won!!! ㅡㅡ+" But... but... ChaeRin who acts~! Like "I don't care"... ㅠ.ㅠ Ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke

0 komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.